nothing's sweet about me.

hejsan.. har inte blivit nån bloggning idag, eftersom jag inte har vart hemma, och jag har inte haft något internet sen i morse, och jag orkade inte börja skriva då :) iallafall så började det med att jag och hanna carlsson for iväg till piteå ridklubb för det var en dressyrtävling där som vi ville se, så vi for dit och fotade lite ;) sen kring halv 2 så for vi in till stan och åt på subland, grymt gott :) efter det så skulle vi gå till gallerian och se EMD, och då hade vi ju tagit med kamerorna, men självklart så fick vi ju inte plats där, så vi for ;b haha, och sen har jag inte haft nå internet, så jag har typ sovit tills nu :d så nu är jag gode pigg. blir inga bilder ikväll, för jag kan ju inte lägga in bilderna från kameran på datorn -.- haha, men ha en trevlig lördag kväll, det ska iallafall jag ha ;) haha, ska vara med idis :)<3

Puss / v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0