20090518

igår; så for jag och hanna iväg till Umeå då vi vaknade, och kollade på en häst. när vi kom hem så beställde vi pizza. kände mig häning på kvällen, så jag orkade inte blogga, satte mig och redigerade bilder.

idag; har precis vaknat, var hemma från skolan idag, för jag har blivit förkyld.. hoppas jag blir frisk till imorgon, för jag vill inte missa nå i skolan nu, för vi har typ massor av prov! och på onsdag ska vi till luleå med syslöjden.

kanske blir någon uppdatering senare, men vi får se om jag orkar! här kommer iallafall lite bilder från i helgen!

Puss / v





ludddde är modell ;) haha


hanna påväg till umeå


provridning


provridning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0