- spotify

fyfan vad jag älskar spotify, så jävla skönt! iallafall, så har jag precis städat klart och packat upp :) fick just veta av mamma att i helgen så kommer jag att vara hos mormor, för att hon ska till riksgränsen.. så vi får se vad jag hittar på, säkert vara med ida och hanna :) igår var jag iallafall med ida, hanna och mattis, vi såg en rysare som heter Asylum, den var faktiskt riktigt bra, om man tänker efter, lite läskigt när man såg den ;b haha!
måste då bara få säga att dom på elgiganten måste då vara störda på något sätt, dom ringde till mamma idag, för jag har ju lämnat in min mobil 3ggr, så dom sa att jag skulle få välja en ny.(egentligen ska man få tillbaka pengarna) Iallafall så tog jag och hanna våra racermoppar, och for in till stan och skulle lämna igen mobilen. när vi kommer dit så lämnar jag fram mobilen:
- öhm, jaha vad bra, men då skickar vi in den, sen skickar vi en ny mobil till dig om några veckor, sa han
- okej? ;o kommer jag få en likadan eller kommer jag få välja en ny? sa jag
- eeh.... ehhh.... mest troligt får du en likadan, men annars så skickar vi en annan mobil :) sa han
jag gick iallafall ut utan att säga nå, blev så jävla sur. dom ska ju egentligen ge tillbaka pengarna, inte skicka nån ny, som jag inte ens får välja vilken jag ska ha-.- aja.

Puss / v


idis i på OK, i lördags :)


grillat (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0