- bilderna

hejsan! nu ska jag ta och berätta lite om vad jag har gjort idag innan det kommer massa bilder :) jag vaknade kring halv 9 imorse och det var strålande sol och 27 grader varmt, senare på dagen blev det 30. kring halv 11 så for vi ut med båten, vi gick först på coop och handlade mat, sen for vi ut på en ö och käkade :) och självklart när vi ska fara från ön så har ludde glömt att hissa upp stegen som sitter där motorn sitter, så hela motorn fastnar i stegen och vi flyter omkring ett tag och försöker fixa det x) haha. vi har även grattat mormor och mamma på morsdag! :) mera uppdatering blir imorgon efter skolan.

BILDERNA ÄR FRÅN HELA VECKAN!

Puss / v


hos mormor


båten som pappa gick upp på. (inte våran)


yo gangsta


hanna i stallet när vi tog bort mögligt hö


förra årets examensskor, hade dom på mig idag :)


det jag hade på mig idag :) ursäkta benen :)



kappa


båten :)


broder, haha


vattenskotrar :)


båtar :)


en båt


gissa vem som följde efter oss med moppen? :S haha


släppte hästarna på bete :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0