You're everything i need and more, it's written all over your face.

hejsan!
nu är min bloggpaus slut, och jag ska börja om att blogga igen. har varit så mycket nu under praoen, så jag har helt enkelt inte orkat! jag har haft det super bra på praoen, och jag har fått göra olika frisyrer idag, även lärt mig göra en inbakt fläta ;) kunde jag inte tidigare! efter praoen gick jag på stan, jag köpte lite olika saker, bilder kommer nedanför. Hanna glömde att fota på sin praoplats, så jag fick gå på glitter och fota lite åt henne! :) och ni som förstår er på kameror, mamma hade lämnat in sin canon eos 300d på lagning, vi bad dom laga den för 2000kr. när mamma idag skulle gå in och hämta kameran på expert, så sa dom att den inte gick att laga eller nå sånt, så mamma fick istället köpa en helt ny canon eos 450d, med ett objektiv, för 2000kr. jag tyckte det var ett bra pris eller? ;) så nu har vi en 450d & en 10d :) här är lite bilder från praoen, och det jag har köpt idag :)

Puss / v

canon eos 450d.


shamoo'n, även fullt bakom, 77st ;b


ser ut som ett handtag ;b


flätad knut ;b


söt tjej på subland ;)


min FÖRSTA inbakade fläta ;))


enkel frisyr.


flätad knut.


ring & örhängen, h&m


tygskor, åhléns


tunika/klänning, ginatricot

Kommentarer
Postat av: victoria

vad sjukt, vi heter samma för och efternamn haha =p. fin blogg! kram

2009-03-20 @ 21:32:47
URL: http://inezvictoria.blogg.se/
Postat av: camilla

vilka fina bilder på salongen och bra jobbat med flätorna! jag ska öva på den där jag trodde att jag kunde.. hm, men du vet ju hur det gick med den,,, :) tack för all hjälp i veckan. det är superbra!

2009-03-20 @ 23:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0