snösnösnö-.-

det snöar fortfarande! är så less på snön, vill att den bara ska smälta bort så det blir sommar nångång! jag kom till mamma kring 7 nångång, och har suttit i 2h nu och försökt installera grejset på kameran så det går att lägga in bilderna på datorn. men det gick ju då självklart inte! -.- så jag fick lägga in dom på mammas dator, he bilderna på ett usb-minne och lägga in dom på min dator, och redigera dom lite i photoshop. nu ska jag iallafall ladda upp bilderna på pixbox ;p

Puss / v

vägen såg ut såhär igår, nu ser man den inte ens :(


bygg ;b

mer bilder finns på http://www.victoriahjorth.pixbox.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, suveräna bilder! keep it going vickis:))

2009-03-30 @ 19:34:43
Postat av: idis

wow, suveräna bilder! keep it going vickis:))

2009-03-30 @ 19:35:01
Postat av: idis

/ idis ;)

2009-03-30 @ 19:36:40
Postat av: Anonym

förlåt men de är nå cp me min dator:o

2009-03-30 @ 19:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0