If you want me you're gonna have to catch me.

hej :)
nu har jag precis kommit hem från en 8h biltur -.- haha! i helgen så har jag köpt massa olika saker på stan, sen har jag också sett melodifestivalen, massa filmer och sånt! :) (somsagt, har vart i finland i helgen) ikväll ska jag lägga mig tidigt, för imorgon ska vi iväg till kåbban! vi for ju förbi där och lämnade husvagnen! här är bilder från i helgen och det jag har shoppat :) uppdaterar kanske senare.

Puss / v

stan (y)



ute på isen m. bilen ;b

haha, fulskorna jag&vendela hitta :D

'

mjau

mjau2

ludde på candyworld.



(y)

farmor köpte åt mig. skopunkten.

sjal, ginatricot.

t-shirt, ginatricot

jacka från pappa, ginatricot

smycken, h&m

hehe, gode mkt bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0