Guess this means you're sorry

hallå!
har nyss vart i duschen, tror jag ska lägga mig och se på film nu! är grymt slut efter dagen, pga. jag inte riktigt är frisk men jag ändå for iväg till kåbdalis. men jag får skylla mig själv! när jag kom hem så käkade jag middag, sen fick jag veta av pappa att vi skulle fara och kolla på en moped, vi for hem då och fortsatte att kolla på blocket så hittar jag en nrg i piteå, som var helt ny! vi for och kollade på den också, och nu har vi köpt den! :) eller, vi ska hämta den imorgon :) här är lite bilder från idag, och på moppen!

Puss / v

hihi ;)


hane i skoge


skogen som hanna trillade i typ 10 ggr (a) haha!


<3 - 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0