broken strings.

hejhej :)
har precis kommit hem från kioskpiraten, jag, ludde och alex var och köpte lite godis. jag orkade verkligen inte blogga igår, var så jävla trött! Igår; var med jossen (min kusin), vi for ut och tolkade bakom hästen, och såg film och sånt :) hanna c kom till mig kring 11-halv 12 , så sov hon hos mig ;b lite sent påkommet (y) aja! Idag; jag och hanna vaknade kring 10-11 nångång, kring 12 så for vi upp till stallet, vi for ut och red, sen släppte hon på plan så vi skulle kunna fota lite. efter stallet gick vi förbi på ica och köpte chokladpudding ;o så jävla gott det var! :d när vi kom hem, åt vi det. efter det så somnade jag, och jag sov i ca. 2 h, så när jag vaknade så var hanna påväg hem! haha, fan va social jag var då (a) vi får se om det blir någon uppdatering ikväll, annars kommer den imorgon innan jag far till skellefteå!

Puss / v

poni


mumma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0