- 090304

hej :)
nu har jag varit hemma några timmar. måndag morgon så for jag iväg till kåbdalis, och kom hem idag (nu ikväll). i kåbdalis så har jag åkt slalom och bara myst på och sett film och sånt. nu sitter jag och äter lite godis och ska snart gå och lägga mig, imorgon ska jag och tolka med min kusin :) här är massa bilder från i veckan!

Puss / v


kvällsåk.





ludde påväg ner.


fick av pappa ;o haha


nån söt liten kille, "jag lyssnar hellre på RIX FM än på mina föräldrar"


backen


liften


moln? ;p


träd


skogen


mumma (y)


renar


vi stannade i storforsen och fotade lite.


nya googles.

Kommentarer
Postat av: Foki

SV: Ca 300 per dag. På helger får jag ca 350 per dag. :)



Åååh! Älskar Kåbdalis. :) Saknar det när jag bor här nere i Umeå. ;/

2009-03-11 @ 19:29:49
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0