The only problem is that you was using me, in a different way that i was using you.

Hej :)
Idag igen vaknade jag klockan 2, hade ställt klockan på 11 så jag skulle
hinna rida medans det var ljust, men som vanligt så somnade jag om...
Idag har jag hunnit vara i stallet, och städat lite grann.
Nu har jag precis ätit våfflor med grädde som var super gott, och nu
sitter jag och kollar lite på topshop :) Ska senare kolla vad jag ska ha
på mig imorgon på skolan;d
Om ett tag så ska Hanna komma till mig och vad vi ska göra vet jag
inte, såg precis att jag inte har kvar mitt photoshop sen jag formaterade
datorn förra veckan, så vi ska väl kolla nån film , dricka milkshake
och bara mysa på, uppdaterar senare!

Puss / v



Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg :)

2009-01-07 @ 19:15:27
URL: http://moreofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0