something special.

"god morgon"
haha, var jävligt trött när jag kom hem från stallet, gick och la mig i sängen klockan 6, jag visste att jag skulle somna så jag ställde klockan på 18.45 så jag skulle kunna sova inatt, men självklart så snoozar (?) jag i 1h och vaknar nu -.- lyckat! Alex och min kusin gick nyss upp och köpte glass, så jag ska äta lite glass sen börja plugga so! Idag så har jag vart på skolan, och det har typ känts som om jag har feber, och vart typ hängig hela dagen! vi får se om jag är hemma imorgon ;s Efter skolan for jag och hanna till stallet, vi hoppade på ridplanen :) Här är lite bilder från idag!

Puss / v

jenny.

j & h

inga bilder på mig, men det kommer!

Kommentarer
Postat av: sandraff.blogg.se

Haha okej :)

2009-01-27 @ 20:28:32
URL: http://sandraff.blogg.se/
Postat av: Gissa?

Hahahahahaha, du verkar ha fullt upp i ditt liv ;P

2009-02-11 @ 11:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0