So what, I'm still a rockstar.



Hallådär ;b


Nu har jag precis kommit in, har varit ute med hanna och vi gick förbi vicke en sväng,
men där var det fullt med folk och dom kollade hockey, så vi drog hem:)
Vi såg först på Madagaskar 2 (?) och gjorde varsin choklad milkshake, sen gick vi ut ett tag,
ska inte vara ute så mycket på grund av att jag inte är frisk än ;s
Idag har jag inte gjort så mycket, jag har städat garderoben, tagit ett varmt bad,
sett några filmer och sovit.
Imorgon ska jag fortsätta städa i mitt rum, och pappa ska hjälpa mig att skruva upp
några hyllor i mitt rum som han skulle ha hjälpt mig med för ca. 1,5 år sedan,
och efter det så ska jag börja packa ihop och fara till mamma (:
Ska sitta vid datorn ett tag nu, sen gå och lägga mig!
Slå gärna en pling; 0706701795!
Puss!



Kommentarer
Postat av: hanna

hockey vare :)

2009-01-04 @ 19:31:41
URL: http://hannaawennberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0