skönt med helg!

Hej :)
Idag har vi haft en ganska lång dag på skolan, på gympan idag åkte vi längdskidor, det gick grymt bra (a), eller så inte! först så körde vi om alla, men sen orkade vi inge mer ochdå körde vi in i ett träd! haha! Efter skolan, (vi slutade klockan 3 för dom som vill veta;p), så cyklade jag och hanna upp till stallet, så ramlade jag med cykeln i en uppförs backe, så jag och hanna låg och skrattade ett tag ;) Vi släppte lös hästarna på planen så dom fick springa omkring medans vi snackade i tele(y) Har typ nyss kommit hem, käkat middag, och bara chillar! vi får se vad som händer ikväll, mest troligt att åka skoter eller något! Imorgon blir det färgning av håret, för hanna ska sova hos mig -.- visst hanna? ;) Här kommer lite bilder från skidåkningen idag!

Puss / v

hanna glider sakta fram.

jag är då lite snabbare än hanna& kör rally!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0