Oh baby, this love ain't gonna be perfect.

Hej ;)
Imorse när jag vaknade kände jag inte alls för att gå till skolan, jag hade ju feber igår & imorse hade jag jätte ont i huvvet. Men som vanligt fick jag ju inte stanna hemma från skolan, så jag gick till skolan, och efter 2 lektioner så gick jag hem och la mig en stund.. När mamma kom hem så fick hon damp för att jag var hemma, så hon ville att jag skulle gå tillbaks till skolan sista lektionen. När jag då skulle hämta min jacka & stänga av datorn så somnade jag i mitt rum ;o haha! och vaknade kring 4-5 :D Haha, när jag vaknade så skulle vi fara och gratta min kusin som fyllde 18, så jag snabbfixade mig och for dit :) Kom precis hem nu, och ska snart gå i duschen!

Puss / v




Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du var på bilderna :D

2009-01-21 @ 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0