måndag.

hallå! ;b
har inte haft tid att skriva någonting idag, men iallafall så dagen började
med att jag vaknade klockan 07.15 och tog då ett bad.
Sen kring 08.15 så drog jag iväg till skolan ;b haha
På skolan gjorde vi det gamla vanliga, typ läsa, skriva, you know it!
Efter skolan så for jag hem till mamma och packade ihop för att fara till
pappa, och när jag hade packat så for jag till pappa och började med maten.
Efter vi käkat så for jag till vallsberget med vicke&ludde, och vi var där tills
klockan 9 då det stängde :)
Nu har jag precis varit i duschen och slängt in kläder i tvätten så ska snart gå
och hänga upp det, då det är klart.
Ikväll blir det nog bara att sitta vid datorn och ta det lugnt, och sen ska jag sova
är typ jätte trött x)

Puss / v


ful stina när jag vaknade -.- ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ful hund..

2009-01-15 @ 19:08:09
Postat av: jessica

vilken sööt bild :)

2009-01-15 @ 19:18:36
URL: http://absolutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0