I wanna make love in this club.


Godmorgon! :)

Har precis vaknat, sov till kvart över 2.
Har nyss smort (?) in mig med brun utan sol,
vi får se hur det resultatet blirnär man är trött ;b
Vaknade först klockan 10 och gav ludde presenter,
han fick typ, en tröja (som jag valt), ett par handskar
och ett par nya stavar, för han bröt av dom han fick
av mig -.- haha x)

Idag ska upp till stallet och fara ut och rida en sväng,
sen blir det kanske att börja städa i mitt rum...
Det beror på om mamma rensar ur sina garderober,
för jag har 1, och hon har 5 -.- så det är ingen idé att
börja städa föränns jag fått en till, för annars rymms inte alla kläder ;p

Ska dra och äta frukost, (lunch) nu :D

Puss / v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0