hanna är min snygging!

hejsan ;b
dagen började med att jag gjorde mig klar, gick till skolan och hade skola till klockan 4! på gympan idag så åkte vi skridskor, kan inte säga att det gick speciellt bra! haha! Efter skolan så for jag hem, började med maten pga. pappa är på personalfest till 11-12ikväll. När jag hade ätit middag (grillad kyckling&pommes(y)) så cyklade jag iväg till stallet, det var stallmöte där halv 6, så vi tog upp lite allmänna saker. Efter stallmötet så cyklade jag och hanna hem till mig. Vi har typ spelat cs (oseriöst alltså), och så har vi checkat igenom min garderob, där hanna hittade ett par jeanstighs som hon tog av mig. Nu ska jag gå i duschen en snabbis, sen har jag bara tänkt ta det lugnt, se nån film och sånt :) Här är lite bilder från idag & från finland.

Puss /

hanna i finland i somras.

hahaha x)

hanna er snykk!

ida också x)

hane.

Kommentarer
Postat av: idis

Underbar bild på hon där med hjälmen! :)

2009-01-30 @ 18:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0