Baby, who turned the temperature hotter? Cause I'm burnin' up, burnin' up for you baby.


Tjenare! :)


Nu är jag äntligen klar i mitt rum, just nu sitter och lyssnar
på Jonas Brother's och dricker en choklad milkshake.
Har flyttat om ganska mycket i mitt rum, men nu är det helt klart iallafall!
Känns ganska jobbigt att fara till mamma ikväll, för jag vet redan att
i morgon bitti ska jag börja med att städa mitt rum där för det ser
ut som en soptipp (somvanligt) :D så det kommer jag hålla på med
i veckan, även stallet och kompisar :)

Ikväll blir det nog att packa ihop sakerna, fara till mamma, bara mysa och
se någon film... orkar inte börja städa ikväll.
Det får bli imorgon efter stallet...
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0