- vhjorth.blogg.se !

Hej :)
Har nyss kommit hem från näsvik och har kollat på hoppträningar :) Har inte kunnat blogga någonting idag för att datorn har varit seg! Jamen, iallafall dagen började med en svenska lektion, och det var inte så kul, vi skulle ha läsning.. och jag läser nog den sämsta boken som finns! På hemkunskapen idag så bakade vi chokladmuffins, jag jobbade med ida, och vi är bäst på att baka (y)! Efter skolan så for jag hem& vilade ett tag, och sen hjälpte jag mamma med maten :) När jag hade ätit så gick jag upp till stallet och skulle bara snabb mocka, men då for jag ut och red och sen till näsvik, så det blev lite längre än jag trodde ;) Imorgon ska jag in till stan och shoppa lite kläder, med vem vet jag inte än... Det får vi se i morgon! Här är lite bilder från idag! Godnatt!

Puss / v


hanna på svenskan ;)

idis på hk'n

milou hos oss :)

Kommentarer
Postat av: idis

höhö du o ja er best på hk:)))

2009-01-20 @ 15:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0