- stina äter popcorn ;o

Hallå!
Skulle skriva igår men bloggen funkade inte på kvällen när jag skulle skriva, så jag skriver en snabbis nu vad som hände igår :)
Igår; sov ju hos hanna, så jag och hon promenerade till stan på morron ( kring 2 ) , haha! Vi gick och lämnade igen filmerna vi hyrde på Hemmakväll & sen så gick vi tillbaks till hanna & sen for vi till mig :) Såg lite film, åt middag, sen for vi till stallet och körde, cilja var ZUPERPIGG, haha!
Idag; Jag och hanna vaknade 10 i 12, vi gick upp och åt frukost sen for vi till stallet med mamma, vi körde rissla, eller mamma körde och jag och hanna låg och sov därbak! Efter det mockade vi, gjorde mat och sånt, sen fotade vi lykka och cilja på ridplanen. Nu har vi typ suttit vid datorn ett tag, och vi poppade popcorn, men nu upptäckte vi att stina stod och åt ut skålen, så då åt vi inge mer ;o haha! här kommer bilder!

Puss / v



mer bilder finns på http://www.pixbox.se/alb_show_id949719_page0.html

Kommentarer
Postat av: carroo

söta hästar!

2009-01-27 @ 23:55:35
URL: http://carole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0