- plugg!

Hejsan:)
Nu sitter jag och pluggar lite so & käkar lite tuggummin som jag fick av gratisgodis :) , vi har typ om nå jordbruk&sitter nu och läser om nå får ;o haha! Idag hade vi kort dag på skolan, så jag och jenny for in till stan när vi slutade skolan och shoppade :) Köpte lite kläder, smink och sånt :) När jag kom hem från stan skulle jag bara ta det lugnt, men tydligen så hade mamma inte vart i stallet, så då vart jag tvungen att fara dit! Men det gick fort. Här är sakerna jag köpte idag! :)

Puss / v

cardigan, gina tricot

sjal, vero moda.

mörkrosa tunikla, gina tricot.

t-shirt, gina tricot.

lite olika ;p h&m.
köpte även underkläder, men jag lägger inte in bilder på det x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0