singing in the rain.

hej ;b
det är så tråkigt att blogga nu när man inte har några bilder och sånt, gissar att ni som läser tycker det är tråkigt att läsa också! men hoppas jag får tillbaka min mobil snart. efter skolan idag så gick jag och hunden ut en sväng och fotade, blev bra bilder, men så går det inte lägga in dom på datorn, då blev jag sur. vilade ett tag när jag kom in, sen gick jag till stallet :) blir en tidig kväll ikväll, jag ska lägga mig nu och se på en film. har även fixat en praoplats till v. 12, det blev på cau+co, en frisörsalong :) har hört att folk tycker min design är tråkig, så jag ska försöka fixa en ny så fort som möjligt. godnatt alla läsare:)

Puss / v



lånade bilder från www.cauco.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0