frågestund? ;s

hej :)
dagen började med att vi hade ute gympa i -17 -.- haha, det var kallt, men vi åkte skridskor så vi fick upp värmen :) efter skolan så gick jag hem och packade, sen sa pappa att han skulle till luleå, så då följde jag med, och ska sova här :) ska nog plugga lite grann innan jag lägger mig, sen kanske jag och vendela ska gå och hämta ett wii, och spela lite wii sports ;) aja, vad tycker ni, ska jag ha en frågestund? inte så kul när inte så många läser ;p här är en bild från i morse.

Puss / v

Kommentarer
Postat av: hanna

aaaah , kolla mig i bakgrunden! ;o

2009-02-02 @ 22:11:18
Postat av: idis

men kolla min blåa klänning då;)

2009-02-03 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0