feels like tonight.

hej :)
har precis kommit hem från stallet, jag tolkade och hanna red! vi red typ runt i hela bergsviken! ;b vi slutade skolan tidigt idag, halv 1. och jag skulle klippa mig klockan 2, så jag och hanna gick till frissan :) klippte mig här i hortlax, orkade inte börja fara in till stan idag! när jag hade klippt mig så gick jag och hanna till stallet :) nu ska jag gå och äta kyckling med ris, som alex har gjort! sen ska jag äta en semla :) här är bilder från idag!

Puss / v

snygga? ehjå!

hahaha, vackert!

tolk bakom lykka :)

snygga skidor (y)

Kommentarer
Postat av: idis

nu börjar de likna nå vickis!:D

2009-02-24 @ 18:37:43
Postat av: hanna

halv 2 menaru? ;>

2009-02-25 @ 20:23:26
URL: http://hannaawennberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0