Are we human or are we dancers?

hallå :)
har precis käkat middag nu. vi hade lång dag i skolan, det känns som att vi alltid har det! iallafall så ska det bli grymt skönt med sportlov. när jag slutade skolan så gick jag direkt hem, mamma hade inte börjat med maten då, så jag gick och la mig i sängen ett tag och skulle lyssna på musik, men jag somnade x) haha! nu ska jag iallafall fixa mig litegrann sen ska jag till min morbror som fyller år. uppdatering kommer senare :)

Puss / v

gulligt att jag och hanna hade likadana tröjor idag? ;b haha!

snyggt ens? ;)

klippte bort skiten hanna :)

prommis :)

Kommentarer
Postat av: idis

JÄÄÄVLIT SNYGGT;)

2009-02-26 @ 18:12:47
Postat av: Anonym

kul att du tar snygga bilder på mig också -.-

2009-02-27 @ 22:07:56
URL: http://hannaawennberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0