this is how it goes now.

nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. idag så har jag vart i stallet med min kusin, så kom hanna dit så vi red med henne :) kring klockan 6 så for jag och min kusin hem till mig och åt tacco, det var grymt gott! :) kring 7-halv 8 så kom hanna till mig, och var med oss. vi gjorde inte så mycket, typ dator...  halv 9 så for vi till preem, för hanna skulle tanka moppen, hon visste inte hur man gjorde, så celia fick hjälpa oss, och då spillde hon ut sin monster dricka, stackarn :( vi for sen och hämtade min lillebror i vitsand. nu ska jag gå och lägga mig, för vi ska VARA i sunderby sjukhus i morgon bitti klockan 9, så jag stiger väl upp kring 7 nångång. efter det så ska vi fara och köpa min moppehjälm, om dom nu har öppet. ;b

Puss / v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0