sometimes i hope that you miss me.

hallå!
har inte haft tid att blogga så det blir ett inlägg nu. morgonen började med konfirmation klockan 11, på konfan så skulle vi göra någonting "kul" så vi gick på bio. det var någon gammal film som handlade om gud såklart. och jag sov ca 95% av filmen, och dom gånger jag inte sov det var då dom sjöng så jävla högt så skallen höll på att sprängas. efter konfan som slutade kring halv 3, så gick jag och jenny på stan. vi hade inga pengar med oss, men vi kollade omkring lite. När mamma hämtade oss, skjutsade vi hem jenny, och jag och mamma for till janne (mammas kille) och grillade hamburgare ute i solen :) det var grymt skönt! sen for vi och grattade min kusin i lillpite. haha, det är det som har hänt idag, tyvärr inga bilder för min mobil är på lagning. imorgon blir det städning, och kanske fara och kolla på moppehjälm!

Puss / v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0