i wanna love somebody like you.

har inte bloggat någonting idag, för min blogg kommer bli den tråkigaste som finns nu. återligen så har min mobil blivit cp, så jag har vart in på elgiganten idag och lämnat in den. så fick jag samma lånemobil som jag hade förr också (ingen kamera). den kommer vara borta tills några veckor efter påsk! -.- jag kan inte bara få en ny likadan istället för att den ska vara borta typ 1månad? ;o haha! iallafall, ikväll ska jag faktiskt inte till players night, orkade inte! så jag ska på prk (piteå ridklubb) för där är det spökkväll ikväll. hanna carlsson ska följa med mig dit, och sen ska hon sova hos mig! jag är hemma kring 2-3 nångång inatt! :)

Puss / v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0