But you don't really care for music, do ya?

hejsan! :)
nu sitter jag och lyssnar på lite musik. när jag slutade skolan idag, så for jag och mamma direkt in till stan och kollade på mopedhjälm. vi for säkert på 5-6 affärer och kollade efter hjälm, men jag hittade ingen jag ville ha, och när jag väl hittade någon, så var det fel storlek! -.- kollade på internet nu, och hittade en hjälm i luleå som jag ska köpa! imorgon slutar vi egentligen 4, men jag ska få sluta efter lunch, för jag ska fara till luleå ;b nu ska jag hoppa in i duschen, får se om det blir något mer inlägg senare, annars får ni ha en bra kväll :)


så jävla skön låt!

Puss / v

Kommentarer
Postat av: Anonym

blire en cross?...

2009-04-08 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0