angel of the morning.

hallå! ;b
ska börja med att berätta om gårdagen. det hände faktiskt inte så mycket, vi var hos vicke en stund. sen for jag och hanna hem till mig och hämtade pengar, sen preem och tankade moppen. efter det så for vi hem, lämnade mopparna och gick upp till stallet och räfsade ihop hö.

Nu har jag nyss vaknat, ska gå upp och äta frukost nu... det är så ljust ute så man vaknar så tidigt! :( efter jag har ätit frukost ska jag lägga mig på altanen och steka :) det ska bli varmt idag också, så jag passar på! :) uppdatering blir senare, men kanske nån bild från idag...

Puss / v

buskisse :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Naw så söt katt! :)

2009-04-17 @ 16:13:47
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0